Despre seriale, da?
Leapşă din nou. De data asta despre seriale, de la Minxieee. De când eram kinderi şi până în ziua de azi. Si cu ajutorul lu’ Wiki… să-i dăm bătaie:
Beverly Hills 90 210 – îmi plăcea de Brenda, o uram pe Kelly (până a dispărut Brenda). Dintre băieţi, îmi plăcea de Steve. Mi-au plăcut unele dintre personajele secundare, cum ar fi Antonia, soţia lui Dylan şi Claire (care nu era chiar asa secundară), iubita lui Steve.
Melrose Place – întotdeauna mi-am dorit şi încă îmi doresc să stau într-o casă de-aia cu piscină în mijloc şi să fiu vecină cu fete şi băieţi de vârsta mea… not gonna happen.
Salvaţi de clopoţel – Screech era funny, Zack era blond (în traducere my favourite), Kelly era o tâmpită, Jessie era mai cool.
Dallas – cu mic cu mare în fata televizorului.
Twin Peaks – tremuram sub pătura, da’ era musai să vizionez.
Inimă sălbatică – haideţi, râdeţi, da’ Juan ăla… şi melodia… şi-acum îmi dau fiori. Păcat că Eduardo Palomo a murit prea tânăr.
Dosarele X – n-aveam cum să nu mă uit. N-o să uit episodul ala cu El Chupacabra şi cu tribul de Amish. Mă rog, am uitat în mare parte, da’ acolo am auzit prima dată de chestiile astea.
Hercule şi Xena – că mă plictiseam dumincă după-masa când se difuzau
Toate sitcomurile de pe ProTv de sambătă şi duminică de la ora 13, adică : Friends, Dharma şi Greg, Everybody Loves Raymond, Mad about you etc.
Amintim repede şi în treacăt: Tanar si nelinistit, Married with children, Frasier, A treia planeta de la soare, Ally McBeal, The Nanny, Dawson’s Creek, Cheers, Maddie si David, Buffy, spaima vampirilor, Zona crepusculara, La limita imposibilului, Povestiri din criptă, ER, Chicago Hope, Seinfeld, MASH, Gilmore Girls, 2 and a half men.
Şi ajungem la altele mai actuale.
Sex and the city – e vreo fată care nu s-a uitat la serialul ăsta?
Desperate Housewives – a fost primul serial la care m-am uitat pe comp şi îl urmăresc şi în ziua de azi cu aceeaşi plăcere.
Being Erica – am avut o campanie despre serial şi m-a prins de tot.
Glee – descoperit la recomandarea Nebuloasei
Lie to me – cred că vinovaţi pentru asta sunt Camytzi şi Clawd.
And… THE DOCTORS. Se ştie deja cât îs de înnebunită după serialele cu doctori, nu?
Nip/Tuck – seriile 3 şi 4 m-au scos din minţi, atât eram de obsedată de Cristian Troy si Sean McNamara.
In Treatment – un serial în care doar se discută. Am rămas pe undeva pe la primul sezon, da’ o să-i vină rândul.
Grey’s Anatomy – când s-o termina o să mă mai uit o dată la el.
Private Practice – sunt în urmă, da’ nici o problemă, recuperez.
House MD – 🙂 Ce pot să spun mai mult de-atât. You either love him or hate him.
Royal Pains – ultima descoperire, am văzut doar un episod, da’ promite. Mi-a plăcut pilotul.
Hm… not bad. Să vedem cum stau la capitolul seriale Corina, Deme, Raka, Dojo, Razvan, Cireasa, Movie addicted si DeMaio.
Nu, nu m-am uitat la Lost, nici la Dexter, nici la Prison Break, nici la Californication.
da eu nu am vazut Sex in the city:)) vb f serios:D
Bine, daca e sa laum asa, eu nu am vazut decat f putine seriale, pt ca nu mi plac serialele:)):))
stiuuuuu, e ciudat,,,,,dar pur si simplu nu ma pot uita, ma enervez:))
Nici eu nu m-am uitat la Sex and the City. In schimb m-am uitat la Lost si Prison Break. De Lost sunt mare fan. Merita incercat.
Nu ştiu de ce, dar pe mine nu m-a prins niciodată Melrose Place, şi nici Beverly Hills. Mă plictiseam de numa’ după 10 minute din vreun episod. Ei da, şi nici la Sex and the City nu am rezistat prea mult.
Însă, la fel ca Minxieee, mi-au plăcut la nebunie serialele cu iz poliţist, iar Jessica Fletcher din Verdict!Crimă era favorita mea. 😀
Cu ajutorul tau mi-am dat seama ca am uitat de multe dintre seriale 😀
Everybody Loves Raymond, Mad about you, Melrose Place ( si eu vreau casa aia, sau pe aceea din Joey ), Gilmore Girls!!
PS: Minxieee 😛
Oai, îmi pui memoria la grea încercare. Promit că mă ocup de leapşă azi, cel târziu mâine. Nu cred că o să-mi ia prea mult, că eu n-am văzut atâtea seriale la viaţa mea :))
Inca un serial care m-a marcat pe mine personal este Ally McBeal.
Faina leapsa :)) imi plac si ma uit la seriale.
daaa!
Nip/Tuck a fost ff tare si Buffy si Maddie si David, cand avea Bruce par :))
doamne dar la multe ne-am mai uitat.
Doua seriale le am de 10 ani in calculator si ma pot uita oricand la un episod: Star Trek The Next Generation si Seinfeld. Exceptionale amandoua 🙂
Sase seriale random din 3 perioade diferite: Dawson’s Creek si All MacBeal din the 90’s, Sex and the City, Deadwood, Rome si House relativ mai recente.
momentan din lista ta urmaresc Desperate Housewives si Grey’s. lovin’ em both.
Nici eu nu am urmărit Sex and the city, doar răzleț așa cât să cunosc personajele.
În schimb eu m-am uitat la Dr. Quinn (și în trecut și acum 2 ani când l-au dat pe Romantica), cred că de acolo mi se trage mie pasiunea pentru serialele cu doctori. Mă uitam și la Baywatch (se dădea luni seara pe vrememuri). Și tot pe vremuri mai urmăream și câte o telenovelă-două, dar fără să mă lovească damblaua (Isaura, Celeste, și portugheze, alea erau cele mai faine că-mi place limba) 😀
Evident Salvați de clopoțel, îmi plăcea și Zack Morris dar și latino guy, Slater sau cum îl chema, yummy. Apoi Maddie și David, Ally McBeall, 7th Heaven, Gilmore Girls, Two and a half man etc.
Bun, cel mai mult și mai mult mi-a plăcut Friends, știu replici pe de rost, l-am văzut și revăzut și de fiecare dată cu gura până la urechi.
Și acum mor după Grey’s Anatomy, The Office și Big Bang Theory 🙂
Bine ai facut ca nu te-ai uitat la Lost, eu abia astept sa se termine, mi-a mancat 4 ani din viata :)).
Grey’s anatomy urmaresc si eu, si Gossip girl, dar preferatul meu in acest moment (aproape ca ajunge pe acelasi loc in top cu Friends si Seinfeld) e How I met your mother, I absolutely love it!
Ma alatur si eu fetelor care au spus ca nu au urmarit Sex & the city. Being Erica imi place si mie foarte mult, desi nu sunt fana a serialelor. ( si House MD, cred ca sunt singurele pe care le urmaresc ) Inima salbatica ? 😀 Foarte tare !
Iti recomand Worst Week (e comedie) si Brothers and sister.
Imi poti recomanda si mie un serial horror? A fost acum multa vreme unul pe ProTv dar nici cum se chema nu mai tin minte (il dadeau in weekend exact la orele de mers in club 🙂 )
Iti recomand The big bang theory si Mad Men 🙂
Si eu m-am uitat la primele de pe lista, mai era dr. Queen la care se uitau parintii si Dallas.
Mie mi-au placut foarte mult MASH si Seinfeld, dar amanunte din serialele vechi nu-mi amintesc, eu in afara de Zach si Screech am uitat trupa aia, mai era tipul ala latino, Slater, parca, si a, directorul pe care nu-l uit.
Pacat ca nu ai urmarit MASH, e un serial minunat, mie imi placeau aproape toti, mai ales dr. Charles (snobul) in momentele lui de “om” 😉
thanks honey :*
o sa urmeze un post f lung :))
si eu ma uitam la Melrose Place, dar nu imi amintesc nimic din el!
Inainte nu suportam serialele cu doctori..drept pentru care nu am urmarit ER, Chicago Hope si care-or mai fi fost prin copilaria mea de genu asta…pana la House MD, acum sunt dependenta 🙂 Si Dexter chiar merita urmarit
Sa treceti pe lista voastra si FRINGE si The Mentalist. 🙂
La multi ani de Sf. Constantin si Elena ! 😀 >:D<
Dap, le-am văzut aproape pe toate. Îmi place Being Erica, dar îl prind rar. Dexter rullez!!!
Eu sunt rau cu serialele, pt ca muncile mele e foarte usoare. De fapt, din 12 ore, muncesc maxim 2 si 10 belesc ochii in monitor. Salariul e pe masura. :))
Anyway, acu’ ma uit la: House (evident), Criminal minds, Heroes (p-asta l-au anulat :(( ), Bones, One Tree Hill (incepe ca orice film cu adolescenti si apoi devine ceva mai profund; ador sezoanele 2-4), Chuck, Gossip Girl, Glee, The Vampire Diaries, Smallville, Private Practice, Grey’s, NCIS, The big bang theory (loooove Sheldon), Supernatural, Medium, Modern Family, 30 Rock, Leverage…
Si imi amintesc cu mare drag The Wonder years, Salvati de clontopel, Buffy, Gilmore Girls, Beverly Hills, Alyy McBeal (da’ a fo’ nasol finalul) Friends, Familia Bundy, Dawson’s Creek, The OC…
And, the best movie ever is: M.A.S.H.!
Hey… vroiam sa-ti zic mersi pt recomandare – Nip/Tuck. Am terminat toate sezoanele, mi-a placut la nebunie 😀 (ca si tine insa mi-ar fi placut parca un altfel de final)
Acum sunt in cautare de un nou serial :-))
Multumesc 🙂
Just remembered. In lista mea de “best ever”, dupa M.A.S.H. urmeaza Boston Legal. E pur si simplu genial!
marfa blog …
cel mai mult imi place : Beverly Hills